Sunday, May 27, 2012

Race


Lement ez a verseny is! Én személy szerint elégedett vagyok a második helyemmel mivel nem vártam dobogót, de látszik, hogy a kemény munkának megvan a gyümölcse! Az első wod... nem tudom mi történt de éppen hogy befejeztem, ami egyéni negatív-csúcs a Diane-ben. Én nem tudom hogyan lehetséges ez de a HSPU-tól úgy bedurrant a lábam, hogy úgy kellett kenegetni, hogy ne görcsöljön. A második wod-ra összeszedtem magam és bezsebeltem az első helyet, és így hárman álltunk holtversenyben az első helyen, az utolsó wod döntött! Hát ekkora már nagyon fájt a lábam, éreztem én benne mindent amit csak lehet ilyenkor érezni! És végül Kiss Gyula mögött végeztem 3 másodperccel, a második helyen. Sajnos nem tudtam hamarabb befejezni, mert olyan hányinger és szédülés jött rám wod közben mint még talán soha és azt hittem megpusztulok!
Összességében nagyon jó verseny volt, mint írtam volt számomra minden ami csak lehet és a vége jó volt, és minden jó ha a vége jó!
Köszönöm a Predators gym-nek, hogy othont adott ennek a versenynek, jó kis terem van ott Fehérváron!
Köszönöm mindenkinek aki biztatott és támogatott, és ezúton is gratulálok Gyulának az első helyezéshez!

1. Wod
"Diane"
21-15-9reps
Deadlift 220lbs                                                  9'40
HSPU

2. Wod
200rep Double-under                                        8'36
20 one legged squat 35lbs
30 hang clean 154lbs

3. Wod
50rep back squat 110lbs
40rep pull-up
30rep shoulder to overhead 110lbs
40rep front squat 88lbs                                     17'16
30rep pull-up
20rep Soulder to overhead, 88lbs
30rep OHS 66lbs
20rep pull-up
10rep Shoulder to overhead  66lbs


No comments:

Post a Comment