Sunday, July 29, 2012

Saturday- Team Race


Szombaton volt végre a verseny amit annyira vártam. Már korán érkeztem mivel kíváncsi voltam a hobby- lányok versenyére is, mivel volt egy kis érdekeltségem benne. Az ő versenyük gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott, és a végén Turcsányi Szilvi lett az első. Ennek azért is örülök mert a segítettem a felkészülését. Ezután volt a férfi páros és a csapatverseny.
Az első wodunk nagyon jól sikerül, meg is nyertük, bár ehhez kellett az is, hogy a szegény Beának nem jött össze a muscle-up.
A második wod is jól ment nekünk hiszen jobb eredményt értünk el mint az edzésen, de ma ez is sajnos kevésnek sikerült, csak a harmadikok lettünk.
A harmadik wodban a Kitty egyszerűen hihetetlen volt. Olyan sokáig tartotta az ülés pozíciót, hogy azon gondolkoztunk Zsoltival, hogy szólunk neki hagyja abba mert mi már nem bírjuk a burpee- box jump-ot! Ez meglátszott Zsoca tartásán a kézenállásnál, nem bírta sokáig, kifáradt. Ezután jöttem én a rúdon ahol egész jól tudtam tartani magam, így értékes ismétléseket tudtak szerezni még a többiek. Ezzel bezsebeltük a második helyet.
Három wod lement, mi az első helyen álltunk, így tovább jutottunk a négyes döntőbe. A felállás az volt, hogy aki itt nyer az visz mindent mivel csak egy pont volt a különbség.
A döntőt Kitty kezdte. Sajnos felszakadt a tenyere miközben elég kegyetlenül tolta neki a szakítást és a lábemelést nem tudta olyan intenzitással csinálni ahogy bírná. Annak ellenére, hogy a kezéből ömlött a vér nagy küzdelmek árán végigcsinálta a feladatát és jöhetett Zsolti. Ő úgy darálta le a saját feladatát mint aki bikavért ivott és visszahozott minket a második helyre. Ezután jöttem én az Elizabeth-tel, ahol a felvételekkel nem volt gond, viszont a tolódzkodással megszenvedtem. A végén már csak hármasával tudtam csinálni, de még így is sikerült behozni a csapatunkat a második helyre.
Összesítésben első helyen végeztünk holtversenyben az érdi csapattal. Végül mégis övék lett a győzelem, mert több első hellyel rendelkeztek mint mi. Ennek ellenére nem szomorkodom, kiadtuk magunkból a maximumot, és ma ez erre volt elég.
Előre tekintek és egy versenyt látok szeptember nyolcadikán, ahol nincs kegyelem! Vigyázzatok, mert jövők!!

Wod1:
AMRAP 15'
100 Burpee
  80 wall ball shot 20-12lbs  
  60 box jump 24'-20'                                                          
  40 Pull-up
  20 HSPU
  + max rep Muscle-up

Wod2:
 AMRAP 3'
1-1-1-1, 2-2-2-2, 3-3-3-3, 4-4-4-4rep-....
deadlift                                                                                 
clean
jerk
front squat

Wod3:
static squat- burpee box jump
hand stand- squat
hanging on the bar- double-under

Wod4:
21-15-9rep
Snatch (66lbs)
Toes to bar
 
then:
 
21-15-9rep
thruster (95lbs)
pull-up
 
then:
 
21-15-9rep
Clean (135lbs)
ring dip
 

No comments:

Post a Comment