Saturday, September 8, 2012

Game Day


Ma egy nagyon jó versenyen vagyunk túl! Mindenki sajnálhatja, hogy nem jött el! Mind a három versenyszám teljesen új volt. Olyan amire nem lehet előre készülni. Csak az előzetes felkészültség, az alap fittség ami döntött.
A verseny viszonylag gördülékenyen zajlott le. A "rodeo bikán" lovaglás volt az első feladat. Ez egy olyan feladat volt ami teljesen felborította az erőviszonyokat. Előjött, hogy kinek a jobb az egyensúlya abban a kétszer egy percben. A saját eredményemmel meg voltam elégedve, de miután véget ért a verseny poénból még egyszer rápróbáltam és több mint kétszer olyan jó volt az időm. Nem baj, ez egy ilyen feladat.
A második feladat az akadálypálya leküzdése volt. A pro kategóriában kétszer is! Nekem és személy szerint mindenki másnak is akivel beszéltem, az első menet után egyszerűen kiégett a tüdeje, rendesen köhécseltünk a teljesen kiszáradt, levegőhiányos tüdőnkkel. Elég fárasztó volt leküzdeni a tizenkét akadályt. Sok képesség együttes alkalmazását kívánta meg mindenkitől, rövid időn belül, a lehető leggyorsabban. Egyszerűn szuper volt! Ha még nem mentélilyen pályán itt az ideje! Bennem csak olyan érzés van, hogy: még, még, MÉG!
A két futam közt volt a célba-dobás. Kb tíz méterről kellett 10 teniszlabdát egy traktorgumiba juttatni a lehető legrövidebb időn belül. Ebben a feladatban a lányok sokkal ügyesebbnek bizonyultak a fiúknál, kategóriától függetlenül. Hihetetlen időket pródukáltak egyesek! Grat hozzá!
A második akadálypálya-futam előtt azt mondtam, hogy mindenki rosszabb időt fog menni mint elsőre, mivel már fáradtabbak vagyunk. Hatással lesz ránk az utazás, a koncentrálás a többi feladatnál és az egész napi napon töltött idő. Durva, de nem így történt! Mindenki javított. Volt aki húsz másodpercet! Nem hittem el, hogy van ilyen míg végül én is jobb időt mentem. Nem tudom hogyan, de sikerült, mindenkinek!
Itt tenném hozzá, hogy a bírók a mi teljesítményünk több hússzorosát adták le. Végig futottak minden versenyző mellet, mind a négy kategória, kategoriánkét több mint tíz versenyzője mellet. Lehet, ők jobban elfáradtak mint mi. Ez a nap jó edzés volt nekik is! :D
A hangulat fantasztikus volt! Most már azt mondom úgy, mint mindig! Nem is tennék hozzá semmit, egyszerűen jól éreztük magunkat! Az már csak a hab volt a tortán számomra, hogy megnyertem a pro kategóriát! Nagyon jó volt! Tényleg! ááÁÁáá



                                 1. place


No comments:

Post a Comment