Monday, October 22, 2012

Race


Most szombaton rendezték a Fitparádén a 2012-es HCC Országos Bajnokságot.
A célom a dobogó megszerzése volt, ami útközben módosult az elsőre, hiába... Már péntek este felutaztam Pestre, hogy ne keljen hajnalok hajnalán felkelni és utazni. Tíz óra körül értünk oda és kiderült, hogy benéztük az időpontokat, mert egy órával előbb kezdődött minden. Nem történt baj, nem maradtunk le semmiről, a pro kategória utoljára van, van még időnk. Az elején volt egy kis kavarodás, mert úgy volt, hogy a maxos húzódzkodás az elején lesz, de aztán mégis későbbre tették. Ekkorra már volt aki húzott, volt aki nem, nekem ez hozott egy kis kavart. Én húztam kezdésnek egy negyvenest, aztán már nem volt lehetőségem többre csak később. Ekkor ez még nem zavart, mert elég könnyen húztam fel magam az egyéni csúcsommal és biztos voltam benne, hogy ez sokkal jobb lesz. Az első wod nagyon jó volt, úgy sikerült ahogy terveztem. Minden percben egy kör, és még a végén sikerült egy kis extra ismétlés is. Megnyertem toronymagasan, sokkal jobb lett mint edzésen. Na azt nem hittem volna, hogy ilyen jól kezdek. A második wod semmi másról nem szólt csak, hogy zúzzad neki! Ez ment is volna csak a sáros talajon a burpee-nél nem tudtam talpra ugrani, csak lépni és onnan a dobozra ugrani. Eléggé belassított, de még így is ment az egy perc per kör célkitűzésem, bár éppen hogy csak. Voltak nálam jobbak, nem baj még így is jó vagyok, egy percet javítottam az edzéshez képest. Ezután lehetett próbálkozni megint a húzódzkodással. Rámentem másodjára az ötven kilóra, mert nagyon simán jött fel a negyven. Nem sikerült. Esélytelen volt. Majd jött még a 45 kiló, ami nem jelentett volna előrébb helyezést, de szépítek magamnak. Nem sikerült. Már nem éreztem azt az erőt mint az elején. Ott és akkor kellett volna húzódzkodni mind a hármat, nem így össze- vissza. Vagy akkor később, és akkor jobban fel tudom mérni az erőmet. Ezzel nagyot veszítettem, csak a nyolcadik helyet jelentette ami hatalmas visszaesés volt. túlságosan visszaestem. Lehet, hogy még a dobogó is elszállt. Nem adtam fel. Úgy voltam vele, hogy nem érdekel mi lesz. Letolom az utolsó wodot és meglátom mi lesz. Többet nem tehetek. Lenyomtam, kiadtam magamból a végét, és jó pár percet javítottam az edzésidőmhöz képest, de ez is csak a harmadik helyre volt elég ebben a wodban. Eljött az eredményhirdetés. Harmadik lettem. Vagyis második holtversenyben. És ismét én kerültem hátrébb, mert a Zolinak több wod győzelme volt mint nekem. Harmadik hely. Ennyi. Én úgy érzem több volt bennem, de ott ennyire voltam képes. 
Tanultam rengeteget az egészből, tudom hova kell tovább lépnem mit kell fejlesztenem, mivel lehetek jobb, sokkal jobb mint most. És mostantól mégf keményebben fogok edzeni! Féljetek!!

W1:                                                                                                          15snatch
                                                                                                                 6rounds+ 5pull-up+ 1clean
AMRAP1'
Snatch 110lbs
AMRAP6'
5 pull-up
10 hang power clean

W2:                                                                                                            8'01

8rounds:
10 AM swing, 53lbs
8 burpee- box jump over

W3:                                                                                                            88lbs

max weight pull-up

W4:                                                                                                            10'32

3rounds:
10 clean, 135lbs
5 ring HSPU

1' rest

3rounds:
5 thruster, 135lbs                                                                        
10 pull-up

1' rest

3rounds:
10 box jump, 24"
10 T2B


3. place

No comments:

Post a Comment