Sunday, March 25, 2012

Rest day



Vége az open-nek. Nekem elég döcögősre sikerült mivel az elején térd-problémával küzdöttem, most a végén meg egy családi program miatt nem tudtam megjavítani az utolsó, elég gyatrán sikerült wod-ot. De nem szomorkodom, tudom hogy állok jelenleg a többiekhez képest és tudom, hogy ennél százszor jobb teljesítményre vagyok képes. Tudom, hogy mely gyakorlatok gyengébbek a többihez képest, mit kell inkább kiemelnem a jövőben, hol vannak a gyenge pontok. Érdekes volt hétről hétre készülni, mindig csúcsformában maradni (ami egyébként nem jött össze), túllépni egy hullámvölgyön, összehasonlítani mit tudok a nagyokhoz képest, legyőzni saját magam a második próbálkozásnál, soha nem feladni! Nekem erről szólt ez az egész! Minden percét élveztem Most új célok vezérelnek. Elsősorban a hazai versenyeken akarom megmutatni mennyit is fejlődtem, másodsorban pedig tervben van egy fit as f*ck, de ez még nagyon képlékeny az anyagi vonzata miatt. Végül szeretnék minden magyar versenyzőnek gratulálni a teljesítményéhez és Lacee-nak pedig sok sikert kívánni a regionális-hoz (és a Games-hez).


No comments:

Post a Comment