Saturday, April 7, 2012

Metcon


A mai wod-ot egy szóval lehetne jellemezni: FŰST! A vállam meghalt, és a negyedik körtől a hspu-t kipping-gel csináltam, mert egyszerűen nem tudtam csinálni csak erőből. Ezek most az új szabályok szerint nem tudom menyire érvényesek, mikor minek és hol kell a falhoz érnie illetve a kéznek milyen távol kell lennie a faltól, de én így csináltam, a gyengeségeimen pedig dolgozom és látom a fejlődést.

Push press 5x5rep, 110-154-176-154-132lbs

"Nate"
AMRAP 20'
2 Muscle-up                                                            9rounds+ 3HSPU
4 HSPU
8 AM Swing, 2 pood

PM:
Hazaértem Pestre és úgy éreztem, hogy a vonaton elmacskásodtam, ezért nyomtam két nagyon egyszerű wod-ot. igazából a dupla-tekerésnél  nem is az idő volt a lényeg, inkább ilyen challenge szinten csináltam, csak mellékesen lemértem az időt is. A burpee meg elég rossz lett, de nem csodálkozom, a nap harmadik wod-jaként így is elég fárasztó volt.

500 double-under                                                     15'05

5' rest

100 burpee                                                               6'03


No comments:

Post a Comment