Thursday, April 19, 2012

Weightlifting-Metcon




Ma eljött az ideje, hogy rápróbáljak mennyit fejlődtem (elsősorban technikailag) a szakításban. Szépen jöttek fel a súlyok egészen 70kg-ig, ahol is elkezdett egy kicsit elöl maradni a súly és ez okozott 2 sikertelen próbálkozást is. A súllyal nem volt gond, sőt kifejezetten könnyűnek éreztem, ezért azt mondtam egye-fene, emelek rajta. nem volt ez sok csak 2,5kg, de pont elég ahhoz, hogy a súly a helyére találjon és csináljak egy új egyéni csúcsot! Aztán, hogy biztos legyek a rekordban, kiszakítottam még egyszer! Gond nélkül!! Legközelebb menni fog a 75 is :)
A szakításban tanusított dicső küzdelmem viszont rátette a nyomát a fej feletti guggolásra, nem jött össze az új csúcs, még az előzőt se sikerült teljesíteni. A vállam már nem bírta (hétfő óta volt egy kis izomlázam, mellesleg). Na ezután toltam le Mary-t, körönként 5 kézállásból nyomással.. Finom volt! De szerintem egész jó lett, mondjuk nincs mivel összehasonlítanom, ma toltam le először. Na ezek után elég kemény lesz a holnapi nap!

Snatch 3x2rep, 88-110-121lbs+ 1rep, 132lbs+ 1rep, 143lbs+ 1 fail, 154lbs+ 2x1rep, 160lbs      NPR!!
OHS 2x1rep, 154-176lbs+ 1fail, 209lbs

WOD:

"Mary"
AMRAP 20'
 5 HSPU                                                             10rounds+ 4HSPU
10 one legged squats
15 Pull-up


No comments:

Post a Comment