Saturday, June 9, 2012

Cross & Lift Challenge


Ma volt a verseny ami számomra 3 és fél órás utazással indult, de végül is odaértem. Hatalmas banzáj fogadott, mindenhol standok, reklámok, hatalmas szinpad, ami kell egy sportfesztre, az itt minden volt! A verseny hál isten a szabad ég alatt volt aminek én nagyon örültem, mivel ragyogott a nap. Nem akartam extrát hozni, legyen meg a kötelező, aztán majd a wod-dal feljavítom! Végül a szakításom 75 kiló lett úgy, hogy ledobtam a fejem fölül a nyolcvanat párszor még versenyen kívül is, nagyon nem találta a helyét. A lökésem egész jól sikerült. Kezdő fogásnak 90-et választottam ami az előző egyéni csúcsom volt. Olyan laza volt, hogy végül százig felmentem, amit igazából még mindig nem éreztem olyan hűde nehéznek, de elfogyott a 3 próbálkozásom. A súlyemelést a harmadik helyen zártam. A wod jó volt, hoztam a kötelezőt és első helyen végeztem amivel javítottam az összetett eredményemet. Elég jól kitalált kis feladatsor volt, mire kiállt a lábamból a guggolás okozta merevség a tüdőm kezdett el fogyni, fincsi! Összetettben első helyen végeztem holtversenyben Bakesszel, és a súlyemelő eredmény alapján ő lett a győztes (úgy érzem tőle súlyemelésben kikapni nem nagy szégyen)
Jó kis nap volt, jól elfáradtam. A társaság ahogy már megszoktam fantasztik, szóval várom a következő versenyt!

snatch 154lbs, 165lbs, 176lbs (fail)

Clean&Jerk 198lbs, 209lbs, 220lbs                                               NPR!

Wod:
AMRAP 7'
50 air squat                                                                                   113rep
max rep burpee- box jump


No comments:

Post a Comment