Wednesday, August 29, 2012

Weightlifting- Metcon


Ma volt az edzőtábor első napja. Én mást edzettem mint a többiek, folytattam a saját edzéstervemet. Egy ismétléses max-ra mentem felvételben, sikerült is könnyedén a 110 kilót felkapnom. Nem mentem tovább, mert nem akartam salakon nagyon kockáztatni, hogy esetlegesen szétcsússzon a lábam a jó kis porban. Nyomtam utána egy "minden percben, a percen belül" feladatot, ami szintén elég könnyen ment. Úgy érzem, hogy lassan már kezd a felvételem gátja a technika helyett az erő lenni. Ezek után egy kis technikázás, és reggelre már végeztem is. Délután már csak egy partner wod-ot nyomtunk a Börni-vel. Ez nagyon jól esett, királyak ezek a páros feladatok! Holnap ismét eg nagyon jó kis nap elé nézek! Már várom!

Clean 3reps, 132lbs+ 2reps, 176lbs+ 5x1reps, 198- 209-220-231-242lbs                               NPR!

EMOTM 10'
1 clean, 220lbs

Clean high-pull 4x4reps, 132lbs

PM:

Partner WOD:

A. 400m beach run
B. max rep: 1: KB thruster 2x35lbs
                  2: box jump, 24"
                  3: am swing, 1 pood
                  4: burpee
                  5: double-under

No comments:

Post a Comment