Thursday, August 30, 2012

Weightlifting- Metcon



Ma szakítás volt a fő téma az edzésen. egy ismétlésekkel kezdtem, ahol koránt sem mentem fel a maxomig. Először nem tudtam, hogy mért nem jön össze. Aztán rájöttem, hogy túl hamar gyorsítottam a rudat, ezért nem tudtam eléggé felhúzni.. Nem baj! Rájöttem a hibára és figyelni fogok rá! Ezután tíz percig 2 ismétléseket szakítottam 70 kilóba. Itt úgy eldurrant a lábam valamitől, mint a rohadás. Finom volt! Végén jött egy kis technika és vége is volt a reggeli edzésnek.
Délután csak egy partner wod volt. Elég jóra sikerült. Soha nem csináltam még úszós wod-ot, de nagyon bejött. Bár, elég gyilkos volt. Kivett belőlünk rendesen! Holnap egy challenge-wod fog következni, ami akár órák hosszát is igénybe vehet!

AM:

Snatch 3reps, 88lbs+ 2reps, 110lbs+ 4x1reps, 132-154-165-176(fail)

EMOTM 10'
2 snatch, 176lbs

Snatch high-pull 3x3reps, 132lbs

PM:

Partner wod:
4 rounds:
1. 160m swimm                                                                                          21'51
2. amrap: 20 KB clean, 2x44lbs
               20 KB push-press, 2x44lbs                                              2rounds+ 17 push-press
               20 KB snatch, 44lbs
               40m farmer walk, 2x44lbs

No comments:

Post a Comment