Saturday, September 29, 2012

Weightlifting- Metcon


Ma jól ment az edzés. Lökésben szépen, hiba nélkül felmentem 100-ig, majd nyomtam egy emotm-et kilencvennel. Jól ment, bár nem volt mind a helyén a tíz perc alatt, de jó lesz ez!
Ezek után jött két jó kis wod. A DT elvileg nem 2 perces pihenőkkel van, de én már egyszer letoltam úgy és aki ismer tudja, hogy nem szeretek kétszer letolni egy wodot. Ezért maradt így, intervallum szerűen. Egész jó volt, a végére rá is éreztem! :D Ezt követte még egy tíz perces wod, amiben ráadásul még pihentem is egy percet összesen. Jó kis tüdőégető, vállgyújtogató edzés volt a mai! Nagyon élveztem! Végre!!

Jerk 3reps,132lbs+ 2reps,153lbs+ 1reps, 176-187-198-209-220lbs

EMOTM 10'
1 push-jerk, 198lbs

WODs:

"DT"                                                                                                        1'34
5 rounds, every rounds each time, 2min rest between rounds:                    1'16
12 deadlift, 155lbs                                                                                   1'19
9 hang power clean, 155lbs                                                                      1'24
6 push-jerk, 155lbs                                                                                  1'11

Rest 5'

90" max rep burpee                                                                                  32burpee
30" REST
AMRAP 6'
10 push-press, 110lbs                                                                              4rounds+ 1push-press
10 box jump, 24 inch box                                                                      
20 double-under
30" REST
90" max rep burpee                                                                                  28burpee

No comments:

Post a Comment