Saturday, October 27, 2012

Weightlifting- Metcon


Ma a reggeli edzésem lökés gyakorlással kezdtem. Úgy érzem szép lassan kezd helyére állni a dolog. Ezután a heti wod challenge-dzsel folytattam, ami egész jól sikerült ahhoz képes, hogy már hétvége van és mindenemben izomláz tombol.
Délután folytattam a lökdösést egy líderrel. Hetvenről indultam majd minden percben őt kilónként emelve mentem fel egészen 100 kilóig. A 105 kiló mikor kilöktem olyat lökött vissza, hogy be is rogyasztotta a kezem és esélytelen volt megtartanom. Ezt követően minden percben csináltam 10 percig gy lökést 95 kilóval. Sajnos a tizedik percben túlságosan előre került a rúd, így leesett. Kár volt érte, mert a többi mind a helyén volt szépen. Ezután jött egy számomra hosszabb wod. Azért lett ilyen hosszan teljesítve, mert mint már mondtam eléggé éreztem jópár izmomat, ezáltal nem birtak annyit mint amit alapjáraton. Főleg a kötélmászás, ahol a végér éreztem rá a lábkulcsra, így szinte végig karból mentem. Éééés mivel ilyen jól ment a kötél a karom úgy lefáradt az l-húzódzkodásra, hogy hármasával tudtam csak nyomni. Egész jó kis nap volt mindent együttvéve. Csak már egy edzőpartner kéne...
AM:

Jerk practice

WOD:

AMRAP 12'
15 box jump, 24"                                                                                        7rounds+10push-press
12 push-press, 100lbs
9 pull-up

PM:

EMOTM:
Split Jerk Ladder 154-165-176-187-198-209-220lbs

EMOTM 9'
1 split jerk, 209lbs

WOD:

100foot walking lunge
50 HR push-ups
50 double-unders
25 knees to elbows
5ascent rope climb, 15foot                                                                            18'53
50 box jumps, 24"
25 OHS, 88lbs
25 L-pull-ups
50 sit-ups

No comments:

Post a Comment