Friday, October 26, 2012

Weightlifting- Metcon


Ma az első edzésemet szakításokkal töltöttem. Az első feladatban minden percben egy szakításra volt lehetőségem. 50nel kezdtem és 75ig jutottam, a 80 már esélytelen volt. Ezen mondjuk nem csodálkozom 82es csúccsal. Ezután jött egy tízperces emotm, aminek az első 5 percében 65tel 2szakítást csináltam beülve, a második 5percben 70nel egyet. Mindkét öt percesben volt egy-egy rossz kísérlet az elején, aztán minden a helyére állt. Volt ezután még nyakból szakítás, hogy végre megtalálja a helyét a rúd. Az edzés végén megnéztem hány WB megy le egyszerre megállás nélkül és hát őszintén szólva lehetett volna 51nél több is, de
fejben nem voltam ott és nem kaptam el azt a labdát ezért megszakadt a sorozat. Egy kis törzserő még és vége a délelőttnek.
Délután erőből végrehajtott kézállásból nyomással kezdtem, majd jöhettek a wodok. Az első wodot a CF HQ tette közzé az oldalon és én érdemesnek találtam végigcsinálni, más nem azért, mert beülve szakítás van benne. Eléggé tüdőgyilkos volt, annak ellenére, hogy nem érzem az időmet valami szupernek. A második wodnál ami igazából csak 100 húzódzkodás volt időre, úgy bedurrantam mint a fene. Mindenem megdagadt, abban az állapotban indulhattam volna valami gyúrós versenyen is akár úgy éreztem. :) És ezzel véget is ért a mai nap amit nem bánok, mert már a húzódzkodáshoz sem volt valami sok erőm..

AM:

EMOTM
1rep Snatch ladder 110-121-132-143-154-165lbs

EMOTM 10'
2 squat snatch, 143lbs for 5 min (1fail)
then
1 squat snatch, 154lbs for 5 min (1fail)

Snatch balance 3x2reps, 132lbs

max rep unbroken wall ball shot with 20lbs                                                     51reps

Side GHD sit-up 3x10-10reps

PM:

EMOTM 10'
3 powerHSPU

WOD:

MONDAY 121022
5rounds:
12 push-press, 115lbs                                                                                   10'35
4x10m sprints
8 squat snatch, 115lbs

rest 3'

100 pull-up for time                                                                                        4'16

No comments:

Post a Comment