Tuesday, November 20, 2012

MP- UpperBody


Maxos felsőtest napom volt ma. Nem jött új rekord, de nem is ez volt az elsődleges cél. Vállból nyomással kezdtem. Ment 3szor is egy 70be, aminek örültem, mert nemrég még ez volt a maxom, most meg dobálom. Fekvenyomtam utána, aminél a harmadik sorozatnál 12 lett volna a cél, de nem ment volna "brutál- szabályosan" ezért ráhagytam. Majd jövő héten. A héten majdnem sikerült teljesítenem emotm-ben a láblökéses nyomást, 10 percig. Itt félreértés ne essék, szigorúan visszarogyasztás nélkül volt mind! Igazából egy ismétlés hillya volt az egésznek, 49rep csak... Meg lesz ez is! Volt még gyűrűn tolódzkodás, amibe beleszenvedtem tíz percig heteket, így emelhetek az ismétlésen. Húzódzkodás még mindig nem az igazi. egyszerűen nem tudok 40 fölé menni. Át kell törnöm ezt a gátat és meg fog indulni a súly felfelé ahogy szokott. A végén pedig már csak egy kiegészítős, törzserős feladat volt, nem időre nyugodt tempóban, de azért nem elalvósan. Kell most egy nap pihi. Amúgy is holnap TDK-zok egyet. A crossfit lesz a témám. Szorítsatok!

Shoulder-press 6reps, 88lbs+ 3reps, 110lbs+ 2reps, 132lbs+ 4x1reps, 143lbs+ 3x154lbs
Bench-press 3x10reps, 154-176-187lbs

EMOTM 9'
5 push-press, 154lbs

EMOTM 10'
7 ring dip

Weighted pull-up 6x1reps, 44-70-88-70-70-70lbs

2rounds not for time:
15-15 one handed KB row, 70lbs
20 sec l-sit
10-10 Side GHD sit-up

No comments:

Post a Comment