Thursday, November 1, 2012

Weightlifting- Metcon

 
Felvétellel kezdtem a mai napot. Kettesével mentem fel egészen 105ig, majd mível ez még mindig könnyen pattant feltettem 111kilóra. Ez úgye egy új csúcs, és pattant is rendesen, probléma nélkül megvolt! Sajna utánna jutott eszembe a video, így most azzal nem szolgálhatok. Viszont felteszem a második 115kilós próbálkozásom, ami lényegében megvolt, csak egyszerűen nem vagyok elég erős, hogy felálljak vele. Vaagy egyszerűen nem egy kemény alsótestes nap után kettővel kéne próbálkoznom mindig a csúcsokkal! :) Na ezt viszont felvettem és fel is tettem, tisztán látszik, hogy egyszerűen nem volt elég erő a lábamban. Mikor végeztem a 115tel visszavettem 100ra és minden 30 másodpercben csináltam egy felvételt 5 percig, ez ugye 10 felvétel, amit nem is olyan rég még 10 perc alatt teljesítettem. Nyomtam még reggel egy rövid wodot, aminél nem jött össze a kitűzött 7 kör, mert az első kört túl lassan nyomtam utána meg nem tudtam behozni, mivel volt a dobozra ugrásoknál pár no rep-em. :( Ez mostanában elég gyakori velem, oda kell figyelnem.
Délután még edzek egyet!
A délután türcsis húzódzkodással kezdtem. Csak egyeket csináltam, hogy minél jobban az egyik kart terheljem csak. Majd jött egy emotm-erőből kézenállásban nyomás, amiben emeltem eggyel az ismétlést a múlthetihez képest. Sajna így csak 9 perc ment, mert az utolsó percben nem ment csak 3 ismétlés. A végén volt egy negyed órás wod. Ebben megint kiderült, hogy még mindig nem az igazi a Chest to bar-om. Mondjuk pont ezért is "gyakorlom"! Jó kis edzős nap volt! Holnap ismét nekikezdek!

AM:

Clean 5x2reps, 132-176-198-220-231lbs+ 3x1reps, 244-253f-253f                                         NPR!!


every 30sec do
1 clean, 220lbs for 5min

WOD:

AMRAP 7'
7 swing, 1,5pood                                                                                           6rounds+ 10BJ
9 T2B
12 box jump, 24"

PM:

towel-pull-up 4x1-1reps

EMOTM 9'
4 powerHSPU

WOD:

65 Wall Ball shot, 20lbs, 9foot
21 C2B
55 Wall Ball shot, 20lbs, 9foot                                                                         14'56
18 C2B
45 Wall Ball shot, 20lbs, 9foot
15 C2B
35 Wall Ball shot, 20lbs, 9foot
12 C2B


No comments:

Post a Comment