Friday, November 2, 2012

Weightlifting- Metcon


Délelőtt szakítás volt, beülve. Most már végre eljutottam oda, hogy közepesen szarul megy beülve a szakítás. Még mindig nem igazán találja a helyét a súly, de már nagyságrendekkel jobb mint volt. A végén még ismét menni fog! Ezután még csináltam minden 30 másodpercben 1 szakítást 70kilóval 6 percen keresztül. Hát a lábam meg a hátam eldurrant rendesen! Ezt megéreztem a heti wod challenge lenyomása közben. Nem lett volna nehéz, de így, hogy eldurrantottam előzően a lábam teljesen halálos volt a combjaira nézve.
Délutáni edzéshez hála istennek nem kellett a lábam! kötélmászással kezdtem, csak kézzel. Most viszont a múlthetivel ellentétesen sikerült tíz percig minden percben felmásznom. Ezzel elértem, hogy csökkenthetem a felére az időt, vagyis minden fél percben fogok majd csinálni egy mászást. Ezután nyomtam pár egykezes fekvőt meg egy rövid wodot, aminél a vállaim lerohadtak a helyükről, de végre nem a lábam haldoklott! Holnap még egy edzés és jön egy kisebb pihen!

AM:

Squat Snatch 2reps, 88lbs+ 2reps, 110lbs+ 5x1reps, 121-132-143-154-165lbs+ 4x1reps fail, 176lbs

Every 30sec, for 6min:
1 snatch, 154lbs

WOD:

AMRAP 10'
25 double-under                                                                                        10rounds+ 4squat
7 front squat, 132lbs

PM:

EMOTM 10'
rope climb 15foot, 1 ascent, just hand

one handed push-up 2x10reps

WOD:

70 double-under
39 swing, 53lbs
13 push-up                                                                                                              7'08
29 swing, 53lbs
20 push-up
19 swing, 53lbs
27 push-up
70 double-under


No comments:

Post a Comment