Saturday, November 17, 2012

Weightlifting- Metcon


Ma a két edzés ből a második csak egy laza futás lett, ami nem baj, mert így megvolt a heti kardio. Reggel dupla lökéseket csináltam egészen 100 kilóig. Nem ment valami fényesen, ezért hagytam is a francba, nem mentem feljebb. A lökéseket nem hagytam annyiban szenvedtem még 10 percig, minden percben 1 ismétlés erejéig. Hát még itt sem volt az igazi. Sok rossz volt, amit hálisten percen belül javítani tudtam és mehetett tovább a gyakorlat. A kilencedik percnél nagyon figyeltem, mert múltkor is eddig jutottam. Most valami isteni csodának köszönhetően az utolsó két perc lökése a nap lökései voltak. Szépen a helyén volt mindkettő, így legközelebb emelhetek feljebb a súlyon. Nyomtam még ezután egy chipert a CF HQ jóvoltából. Tetszett nagyon bár egy kicsit itt-ott hátráltatva éreztem magam először az izomláz, utána a savasodás miatt. Jó volt minden ellenére, élveztem! Sajnos lemaradt a heti wod challenge lenyomása, amit természetesen pótolok a jövő héten. Jöhet a pihi!

AM:

Jerk 5x2reps, 132-176-198-209-220lbs

EMOTM 10'
1 jerk, 209lbs

wednesday 121107 HQ wod:

For time:
30 Handstand push-ups
50 Back Extensions
30 Knees to elbows
225 pound Deadlift, 30 reps                                                                              16'29
40 pound Dumbbell push press, 30 reps
50 Kettlebell swings, 1.5 pood
10 Muscle-ups

PM:

5K run                                                                                                       ~24'00


No comments:

Post a Comment