Monday, December 10, 2012

Saturday- Brutal Challenge




Idén csak egyszer rendezték meg a brutált és én ismét ott voltam. Most ami legjobban érdekelt az az erőemelő számok voltak. A többi csak amolyan mellékes dolgok voltak, föleg a bicepszezés amit soha nem szoktam csinálni, csak a verseny elötti hétfőn nyomtam egy próba kört, hogy mégis mennyivel kell majd csinálni élesben. Elég álltalános volt, hogy többel nyomtak fekve a srácok mint amivel guggoltak, a térdek csak úgy írták a nyolcasokat, és az elemelés.. az meg ért egy misét! Én akkor akadtam ki mikor egy bőven 100 kiló feletti srác belehalt a 12 ismétlésbe 120 kilóval. Aztán jöttem én és simán kipattintottam a 160at 12szer (BWx2), és bántam mért nem többel csináltam. Na mindegy, volt ami volt, főleg hosszú unalmas várakozás az eredményre. Megjavítottam a tavalyi eredményt és ez a lényeg. Jövőre aranyra megyek!

Biceps curl 12reps, 99lbs
Shoulder-press 12reps, 115lbs
Bench press 11reps, 182lbs
Back squat 12reps, 275lbs
Deadlift 12reps, 352lbs

Silver rank!


1 comment: