Saturday, December 1, 2012

Weightlifting- Metcon

 
Ma megint Dórival edzettem. (sikerült neki 34 egylábas guggolás váltott lábbal úgy, hogy egy hónapja azt se tudta, hogy tud akár egyet is csinálni) Én lökésekkel kezdtem. Duplákkal felmentem 100ig majd egyekkel folytattam és 105be majd először 107,5be majd 110be belelöktem egy új egyéni csúcsot. Mindkettő könnyen kipattant. Ennél azért sokkal több van bennem úgy érzem. Ezután löktem még 100ba percenként egyet, hat percig. Végül lenyomtam a londoni verseny utolsó selejtező wodját. Ez sikerült a legjobban, még úgy is, hogy hulla fáradt voltam. Egyszerűen nem tudtam rendesen felpörögni az edzésre, és szenvedés volt minden egyes ismétlés. Ha komolyan vettem volna a selejtező wodokat érzésem szerint be is jutottam volna. Ha jelentkezem. Ha időben értesülök róla. Ha. Ha. Ha. Nem így lett. Majd jövőre! Majd a fit as F*ck-on '13ban! ;)

Split Jerk 2reps, 132-154-176-198-209-220lbs+ 3x1reps, 231-236-242lbs                              NPR!!


EMOTM 6'
1 split jerk, 220lbs

WOD:

London throwdown,
Qualifier wod 3:

For time (any order/breakdown):
75 Thrusters 35/25kg                                                                                                      12'14
75 Bar-Jumping Burpees
75 Pullups

No comments:

Post a Comment