Friday, November 30, 2012

Weightlifting- Metcon


Ma felvétel volt a porondon. Duplákkal kezdtem. Egyet erőből meg egyet beülve csináltam. 100 kilóig mentem, de már erőből az is csúnya volt. Az 105 meg már csak beülve ment, ezért hagytam is és minden percben csináltam egy ismétlést 10 percig, 105tel. És ment 10 percig. Lazán. Legutobb 6 perc ment belehalva, most meg 10, lazán.
Ezután lenyomtam a londoni selejtező első két wodját szépen sorban. Az első nagggyon gyatra lett. Éreztem a beülve felvételeket amiket előtte csináltam, bár a súlyt is egy picivel felé lőtem. 43 ismétlésnél azért még hidegen is többet csinálnék mint most.. A második wod jó volt. Inkább izomfáradós volt, mint tüdős. A duplák mentek egyben, a felvétel és lökések okoztak csak gondot! Élveztem az edzést minden nehézség ellenére, föleg mível ez volt a héten a második edzésem, hosszú idő óta, mikor volt edzőpartnerem.

Clean 2reps, 132-176-198-220-231lbs

EMOTM 10'
1 clean, 231lbs

WODs:

AMRAP 3'                                                                                                                      43rep
Back squat, 154lbs

AMRAP 7'                                                                                  
7 ground to overhead, 154lbs                                                                             3rounds+ 13double-under
49 double-under

No comments:

Post a Comment