Friday, November 9, 2012

Low Intensity

 
Ma nyomtam egy wod-ot amiben volt súly. Ezt nem szoktam terheléselvételes héten, meg is bántam, mert nem ment jól, kifejezetten rosszul, ráadásul fáj mindenem. Ezután nyomtam még fekvenyomást, magas ismétlésszámmal, meg trx-eztem. Délelőtt ezzel le is lett tudva az edzés. Talán még ide tartozik, hogy az edzés után gyakoroltam pár tornász elemet az egyetemen.
Este mikor hazaértem elmentem még futni egyet Dórival. Laza  tempót mentünk, jól esett az az 5 kilométer. Holnap még mocorgok valamit mielőtt belevágnék egy újabb ciklusba.

7' ladder
deadlift, 220lbs                                                                                    9rounds+ 7deadlift
HSPU

bench- press 12reps, 132-154-165lbs+ 9reps, 165lbs
TRX chest-fly 3x12reps

gymnastic practice, ring

PM:

5K run                                                                                                  ~24'00

No comments:

Post a Comment